Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Gjort lite idag.

Av Therese Olsson - 17 juli 2012 18:04

Då har man vågat sig ut lite idag.

Körde med hästen till veterinären som ligger några mil bort för att få honom vaccinerad. En timmes bilfärd för 5 minuters vård ;)

Ja vad gör jag inte för de mina   

Så fick jag gubben till att köra köpa en storbal med hö till de stackars hästarna som vid detta laget närmast svälter =) ha ha matvrak som tror det ska vara halv meter med gräs för att kunna äta!

ja ja de får som de vill för de börjar bli lite slanka o det ska de ju inte riktigt.

jag gillar hästar, inte feta men det ska vara lite hull så de ser sunda o friska ut inte som stickor som vissa vill sina hästar ska vara.

Nu är Mehdi hemma igen....något trött för han var vaken i natt och sov bara två timmar.

Jonas är på Kiviks marknad med sin ena kompis och hans familj.

Ringde hem i frågade om han fick köpa militärgubbar. Hmm ja han har varit på jakt efter såna länge nu så trots han inte får köpa mer leksaker innan jul så sa jag ja o vad händer då?

En liten stund senare ringde Jonas igen o sa sorgset att han bara hade 42 kr kvar av sina 300 och en påse kostade 60kr =/

Lilla gubben fick inte gubbarna.

Mammas lilla älskling   

Ja någon gång ska alla barn lära att det inte är alltid man får som man vill och att pengar har ett värde.

En del av uppväxten och att bli stor antar jag.


Fabian äter eller rättare sagt försöker äta men de satans kramperdna kommer o går HELA tiden!

Hade kramperna varit något man kunde ta på hade jag bankat skiten ur de!

Satans jäkla skit säger jag bara!

Varför ska barn bli drabbade av sånt här skit som sjukdomar o smärta???

Jag fattar ingenting om vad som är meningen med det??!

Vi vuxna kan få skitet istället, vi har ju ändå levt lite!

Pedofiler och de som är dumma vid djur och barn kunde få vakna upp en dag o sjukdomar som cancer, ämnesomsättningssjukdomar, muskelsjukdomar osv bara hoppat på dem där de ändå ska ruttna i fängelset!

På så sätt skona våra små älskade ungar.

De har inte bett om att få bli födda och då absolut inte som sjuka   


Nä nu ska vi köra ner den stora balen till stallet och ge hästarna deras hö =) jag klarar inte rulla balen själv.

Hmmm skriver senare igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 21 september 2014 16:00

ja du herre gud! jag betalar hellre o får den förstklassiga vården som de har i USA än att få denna usla arbetskygga personalen med sina sura miner. Vi fick vård till Fabian i Bostons childrens Hospital 2013 o då åkte vi in med rester av en lunginfla...

Av Therese Olsson - 20 september 2014 01:36

Många månader sedan sist. Det får man vara glad för men ack vad trist det är. Inte åker vi till sjukan för skoj skull men man skulle kunna tro det är vad vi gör när man hör läkarna prata med oss. Förkylning heter det, ja visst, men han får inte...

Av Therese Olsson - 30 augusti 2013 08:15

Angelica Nyxdotter skrev detta på facebook och jag kan inte mer än hålla med men hennes fokus ligger på att det skulle vara invandrarnas fel. Så är ju inte fallet utan det blir som det är för pappa staten inte har slagit nävarna i bordet o gjort ...

Av Therese Olsson - 28 augusti 2013 23:23

Jaha man tar test på Fabian 9/8 har tidigare fått svar senast 3 dagar efter.... fick jaga provsvar den 22 fick vi svar på 2 av 4 tester, ett väntar vi FORTFRANDE på    Glycinet är fortfarande för högt så måste öka Natriumbensoatet ytterligare. ...

Av Therese Olsson - 22 augusti 2013 05:11

Jaha, då var ännu en vecka avklarad. Assistent nummer två klarade dessa tre dagar med bravur. hatten av för hennes lugn    Fabian somnade truggt i hennes famn o hon fick med honom att prata tillbaka till henne    assistent nummer tre var sjuk d...

Ovido - Quiz & Flashcards