Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Therese Olsson - 14 juli 2012 21:54

ska se om jag lyckas lägga upp lite bilder på några av de smycken jag har till försäljning för att Fabian skalyckas komma till USA innan december i år.

finns ringar från 30 kr alla berlocker oansett storlek 150 kr/st, öronhängen från 100 kr/par, halsbanden från 350 kr. Alla smycken är nickelfria och med silver 925 eller pläderat silver eller guld 18K.

Alla smycken har äkta sötvattenspärlor eller snäckskal. Vissa andra handslipat glas i många olika färger, hematit, malakit, korall eller Jade.

Det finns även smycken med Akryl, Abacus, Cateye, Cloisonné, Lampworking glas och alla smycken är av god kvalitet.

Det finns så många smycken och så mycket olika färger så bör ses! Bara välja o vraka blandede så kallat "Fabians Änglar!

Av Therese Olsson - 14 juli 2012 18:54

Feber utan känd orsak...

Urinen luktar medicin o kramerna är här hela tiden men som tur är får han sova några timmar när han väl fått ro.

Nu har Mehdi haft semester en vecka o jag börjar tackla av helt!

Jag svimmade av igår av utmattning o somnade nog direkt efter för jag minns inget mer förrän 9:00 imorse när Mehdi kom upp i sovrummet med en ledsen bebis.

Jag minns inte hur jag kom dit!

Jag gick tydligen dit själv! hmmm låter inte alls likt mig att göra saker utan att minnas.

Kan man skylla på tröttheten?

Någon som erfarat liknande?

Fabian lade sig hos mig o tystnade på en gång, lade näsan mot min kind o somnade.

Så låg vi ytterligare tre timmar =)


Ovido - Quiz & Flashcards