Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Ännu en intervju

Av Therese Olsson - 7 augusti 2013 05:14

  

då har Allers tidning varit här och gjort en intervju om Fabian och oss som familj.

Spännande det blir att läsa vad reportern kokat ihop.


Ännu roligare är att assistenterna är redo att börja gå brevid och förste man kommer på tisdag den 13aug =)

Tobias heter han, sen har vi en Frida, Johanna och Lotta. Hoppas detta blir bra nu.

Fabian har äntligen fått bort sin hemska polyp!

även fått en knapp i magen (peg) som är ovärderlig!

det e så skönt att kunna ge mediciner genom den o mat när han sover så han får god kvalitet på sömnen.

Det har gjort att han är mycket piggare på dagarna och är verkligen med   

lilla pysen har börjat gny o göra ljud på mer behagligt sätt.

Att visa han var ledsen har han kunnat sedan han var ett halvår men detta är mer ljud när han pratar tillbaka   

Det har hänt mycket sedan sist jag var här inne och som ni kanske förstår så hinner jag inte riktigt med allt jag skulle vilja.

Jag sitter tillverkar smycken i väldig fart för den 29-31 augusti är det Helge-Å festival här i grannbyn Knislinge och då ska jag ha ett bord där jag kommer sälja mina smycken från och vi hoppas på stor uppslutning.


Jag började själv käka krom tabletter o har blivit piggare. detta tillsammans med tabletter som blockerar upptaget av kolhydrater.

Mehdi hade semester i 4 veckor och jag fick sova nästan varje morgon!

Detta var ren och skär mumma för kropp och själ   

Jonas är väldigt stressad, fortfarande, hans axlar är så spända.

Min fina kille som fått komma sist så länge nu ska snart få tillbaka sin mamma. Visserligen dela henne med sin bror men nu kommer hon tillbaka när assistenterna hjälper till.   

Jag har två hästar nu och det är nog på gång att jag ska flytta hästarna till ett stall närmre ett ridhus nu när jag ska rida in den nya hästen, Mille.


Nu ska jag förbereda lite smyckestillverkning.

Har fått slumra till en timme med Fabian i famnen, sittandes o bara det gjorde mig piggare.

Det är inte mycket sömn jag behöver när jag nu vant mig vid att vara vaken dygnet runt med bara power-nap his o dit när tillfället ges o det sittandes med liten i famnen.

Ha en trevlig onsdag alla.

Ska försöka komma in hit lite oftare så det blir någon ordning men kan inte ha det som ett måste.

Då går jag i sänk.

Mina nya porslinskulor väntar så ha det!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 21 september 2014 16:00

ja du herre gud! jag betalar hellre o får den förstklassiga vården som de har i USA än att få denna usla arbetskygga personalen med sina sura miner. Vi fick vård till Fabian i Bostons childrens Hospital 2013 o då åkte vi in med rester av en lunginfla...

Av Therese Olsson - 20 september 2014 01:36

Många månader sedan sist. Det får man vara glad för men ack vad trist det är. Inte åker vi till sjukan för skoj skull men man skulle kunna tro det är vad vi gör när man hör läkarna prata med oss. Förkylning heter det, ja visst, men han får inte...

Av Therese Olsson - 30 augusti 2013 08:15

Angelica Nyxdotter skrev detta på facebook och jag kan inte mer än hålla med men hennes fokus ligger på att det skulle vara invandrarnas fel. Så är ju inte fallet utan det blir som det är för pappa staten inte har slagit nävarna i bordet o gjort ...

Av Therese Olsson - 28 augusti 2013 23:23

Jaha man tar test på Fabian 9/8 har tidigare fått svar senast 3 dagar efter.... fick jaga provsvar den 22 fick vi svar på 2 av 4 tester, ett väntar vi FORTFRANDE på    Glycinet är fortfarande för högt så måste öka Natriumbensoatet ytterligare. ...

Av Therese Olsson - 22 augusti 2013 05:11

Jaha, då var ännu en vecka avklarad. Assistent nummer två klarade dessa tre dagar med bravur. hatten av för hennes lugn    Fabian somnade truggt i hennes famn o hon fick med honom att prata tillbaka till henne    assistent nummer tre var sjuk d...

Ovido - Quiz & Flashcards