Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Therese Olsson - 20 augusti 2013 23:46

vilken dag!   

assistent nummer två är super hon med =)

Idag orkar jag inte skriva så mycket för min värk tar kål på mig.

Ville bara berätta att allt gick bra idag och imorgon kommer hon igen på sin sista brevidgång innan schemat kör igång på riktigt.

Även denna assistent fick Fabian att prata tillbaka   

Jag gav henne egentid med Fabian och hon tog emot uppgiften med glädje och gjorde allt rätt så han rent av nästan somnade hos henne så lugn hon var =)

Har jag verkligen haft tur med de assistenter jag valt eller är det ren skicklighet att jag kan läsa av bra folk?

Ja det får tiden utvisa =)

Av Therese Olsson - 20 augusti 2013 09:36

åh vad trött jag blir. inte minst sagt besviken på folk som gör avtal som de sen bara struntar i.

heder och respekt är ord som inte existerar i vissa människors ordförråd!

här gör man om sina planer för att anpassa sig efter avtalet o så dyker personen inte upp!

inte heller hör av sig och förklarar!

dålig stil och dålig civilkurage tycker jag allt.

kan man kräva av en annan att visa respekt?

jag har tyckt att respekt e något man ska förtjäna men nu vet jag det inte stämmer.

man ska visa respekt till den andra visat sig ovärdig.


skärpning!


ja ja, bara att fortsätta livet!

Ovido - Quiz & Flashcards