Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

REDAN JUNI

Av Therese Olsson - 3 juni 2013 00:58

VILKEN HELG! helt underbar men ack vad kort    söndag hade jag tur som fick sova 6:30-13   . när jag vaknade hade Jonas sin kompis här. När vi begravt Ormis så åkte vi till Åhus strand o köpte sommarens första glass.

 ja vi tog vars en kaka med. Birkan, Jonas o jag. pappa Mehdi och Fabian stannade hemma. Det var så pass varmt i vattnet att det gick bada benen.

 Ja, Ormis var Jonas orm som var en strumpebandssnok på några månader. Ormis fick sin svans krossad och det gick inte rädda honom så han avlivades i lördags kväll.                

i lördags gjorde Jonas o jag slag i saken o rensade ut massvis med leksaker från vinden.

Mängder med bilar, nallar, o andra leksaker, små som stora.

klart så behöll vi det som Fabian kan använda och det som Jonas ville behålla klart!

Vi ska försöka sälja det mesta för att få in pengar och Jonas ska ha en del så han kan köpa något annat nu när han varit duktig ge avkall på så mycket avdet som var hans.

Letade även fram Jonas galma specialgjorda säng som nu söker ny ägare    men benen gjorda som en gubbe behåller vi o sätter på Jonas säng han har nu.


         

Här är lilla Ormis. stackaren måste ha haft jätte ont med krossad svans   


se vilket tryckmärke jag lyckades orsaka på Fabian ikväll. Det är minsann inte lätt alltid att ha koll på en lealös unges alla armar o ben o denna arm låg klämd mellan mitt lår o mage just på min högra sida som jag inte har någon känsle i. Imorgon har jag i alla faått tid till att röntga nacken. det tog bara lite mer än ett år innan den tiden kom!

Vad jag älskar svensk sjukvård. (not)

man kan minsann inte beskylla de för att stressa och att skynda sig.

Helt otroligt så oansett vad de hittar i nacken så e det ju för sent att åtgärda nu. feb 2012-juni 2013 e liiiite väl lång tid att hinna läka på.


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Olsson - 21 september 2014 16:00

ja du herre gud! jag betalar hellre o får den förstklassiga vården som de har i USA än att få denna usla arbetskygga personalen med sina sura miner. Vi fick vård till Fabian i Bostons childrens Hospital 2013 o då åkte vi in med rester av en lunginfla...

Av Therese Olsson - 20 september 2014 01:36

Många månader sedan sist. Det får man vara glad för men ack vad trist det är. Inte åker vi till sjukan för skoj skull men man skulle kunna tro det är vad vi gör när man hör läkarna prata med oss. Förkylning heter det, ja visst, men han får inte...

Av Therese Olsson - 30 augusti 2013 08:15

Angelica Nyxdotter skrev detta på facebook och jag kan inte mer än hålla med men hennes fokus ligger på att det skulle vara invandrarnas fel. Så är ju inte fallet utan det blir som det är för pappa staten inte har slagit nävarna i bordet o gjort ...

Av Therese Olsson - 28 augusti 2013 23:23

Jaha man tar test på Fabian 9/8 har tidigare fått svar senast 3 dagar efter.... fick jaga provsvar den 22 fick vi svar på 2 av 4 tester, ett väntar vi FORTFRANDE på    Glycinet är fortfarande för högt så måste öka Natriumbensoatet ytterligare. ...

Av Therese Olsson - 22 augusti 2013 05:11

Jaha, då var ännu en vecka avklarad. Assistent nummer två klarade dessa tre dagar med bravur. hatten av för hennes lugn    Fabian somnade truggt i hennes famn o hon fick med honom att prata tillbaka till henne    assistent nummer tre var sjuk d...

Ovido - Quiz & Flashcards