Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Therese Olsson - 30 juli 2012 08:38

hej alla!

åh jag måste bara säga att jag haft en underbar natt. första gången på 15 månader.

Fabian sov 1:30-4 så jag fick med sovit lite där. Sedan sov han igen 5-7 så där sov jag med =)

Han har klämt två hela flaskor på 235 ml dessa två vakna stunder.

Sååå mys se honom må bra =)

kramperhar han ju men inte så täta o inte allt för hårda heller.

nu somnade han igen så nu ska jag med vila lite...är helt slut efter hästarna o cyklingen igår.

Hoppade Vile som gick skitbra o han hoppade som en gud o Challe gjorde bra ifrån som på longeringslinan.

Att sen cykla hem o dit samt att jag cyklade dagen innan med har gjort sitt. Öm i HELA kroppen men det ska ju kännas att man använder musklerna.

Nu har jag skrivit upp lite tider för pay-and-jump så nu ska jag träna inför det =)

bara min bebis får må såhär bra för alltid. det hade varit en dröm!

sen vill jag att Jonas stress försvinner o att han blir fri från sin laktosintollerans.

han känner sig verkligen hämmad pga det.

Om någon vill köpa smycken är det hög tid nu!

Jag behöver får sålt en hel del till för att vi ska ha kassan full. Skulle det mot all förmodan bli ett överskott så går de pengarna till forskningen kring NKH.

Tycker det borde finnas chans snart att hitta ett konstgjort ämne som kan bryta ner glycinet som det skulle gjort om kroppen skulle skött det själv.

Det är ju vad denna sjukdomen innebär-att barnen inte kan bryta ner glycinet i takt som det tillverkas i kroppen.

kan vi skicka folk till månen o vi har kartlagt nästan all DNA så borde vi väl kunna komma fram med något här med!


Kom igen nu!

Köp smycken eller begagnad hästutrustning. Vi tillverkar även sadelskåp 1500kr, stallkistor 1100kr, sadel-och tränshängare 120-210kr

Ni kan nå mig här, på facebook therese olsson, eller på min mail olsson.tess@hotmail.se

ha en bra dag alla =) det ska vi nog ha =)  

Ovido - Quiz & Flashcards