Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Therese Olsson - 16 augusti 2012 23:32

Har fått besked på att det blir konvent i USA 29+30 mars 2013!

Senare än vi hoppats på men hellre då än aldrig!

Nu får vi verkligen jobba på för att få in tillräckligt med pengar!

Behöver för resan gånger fyra, hotell, levene, pass, intyg mm.

Nu blir det full rulle framåt med att få allt iordning så vi slipper stressa i sista minuten, vilket är ett vanligt fenomen bland min make o stora son   

Om man inte gillar skynda sig, hur kan man då tycka det är ok att vänta tills det plötsligt blir stressigt?

Ja, ja jag kan inte passa de med!

Räcker jag e mamma med extra uppgifter. Jag behöver inte vara övervakare med. Någongång får gubben lära sig ta ansvar tycker jag.

Fabian har mått bra idag men går på ipren o alvedon varvat för sina säkert onda öron. Förkylda öron kan minsann göra lika ont som öroninflammation, det vet jag av egen erfarenhet som öronbarn långt upp i åldern.

Hade öroninlammation till jag gick första året på gymnasium.

Sitter idag med nersatt hörsel i ena örat men det e sånt man får ta =)

heller leva livet o dö med ärrad kropp än inte leva o dö vacker   

Ovido - Quiz & Flashcards