Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Therese Olsson - 5 augusti 2012 22:10

Halle da vad jag blev paff idag när Fabian åt en hel stor burk med lax o potatis plus en halv stor burk med fruktpuré!

Det e första gången han ätit så bra med riktig mat!

det hjälper att inte ha kramp under måltiden   

bara kolla vad nöld han ser ut =)

 

världens goaste liten   

Av Therese Olsson - 5 augusti 2012 00:36

de satans kramperna alltså....

vad har de här att göra?

att störa en sån liten, fin o ovärderlig kille är fy skam!

skäms på dig satans kramp!

STICK säger jag bara!

STICK o kom ALDRIG tillbaka!

Epistatusmedicinen hjälpermen så fort han vaknar är monstret tillbaka.

på hela dagen har Fabian fått sova 2 timmar o det var nu ikväll efter jag gav epistatusen då han krampat så mycket o var supertrött då dels pga kramperna tröttar ut vem som helst o dels att han inte fått sova alls under dagen.

måtte han få vil nu.....

o jag vill gärna bli avlöst imorgon bitti kl.6 får se om jag blir det för på tre veckor som gubbewn hade semester fick jag sova 6 dar!

nå väl...ska väl inte klaga.

Ovido - Quiz & Flashcards