Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Therese Olsson - 8 augusti 2012 18:31

Finns det något bättre än att få barn?

Att sedan se syskonen vara så täta och ha en sådan kemi att ingen kommer kunna bryta den är nog ändå det allra bästa.

Att se hur en liten kan vara helt förtvivlad men när han hör storebrors röst tystnar han och hysteriskt gråt går över i klagande gråt o vid storebrors beröring tystnar, försöker komme till honom, lägger huvudet på honom o sedan blir helt lugn, avslappnad o tyst.

Detta fenomen gör storebror så stolt och man riktigt ser hur han växer som människa.

Jag är så mäkta stolt över mina två pojkar må ni tro

Min ursäkt att leva =)

Min styrka att orka varje dag.

Varför jag inte bara lägger mig ner o blir passiv är p.g.a dessa två.

Älskar er mina juveler

Ovido - Quiz & Flashcards